Hej igen!

Sist jag skrev så var det måndag och nu är det ju lördag, så kan ju skriva lite om veckan!
I tisdags åkte jag hem till pappa och hjälpte Linnea i trädgården - beskärde lite buskar och träd. Izze var med och sprang runt överallt, så när han kom hem fick han bada lite. Och det klarade jag av att göra helt själv eftersom Erik jobbade, såå duktig hund!
Kisseungarna klättrade runt i ett päronträd.

Onsdag och torsdag gjorde vi inget speciellt, det regnade mest.. Igår (fredag) skjutsade jag Erik och Izze till jobbet och sen så åkte jag till mamma och hjälpte henne att städa lite inför flytten. Jag, mamma, mormor och Peter åkte även till nya huset där vi blev runtvisade i trädgården av dess "grundare" Sanna. När hon köpte huset -99 så var trädgården helt platt med några ynka fruktträd, men nu - OJ OJ OJ! Ska ta lite bilder nån dag efter flytten och visa små teasers, ska bli roligt att se hur det ser ut i vår/sommar!
Vid 18 åkte jag och hämtade Erik och Izze på jobbet och sen åkte vi hem och sov typ ^^
 
Idag har det varit slappt, skickat in ansökan nu!! Imorgon ska vi väl kanske städa.. Och i början på nästa vecka hjälper jag antagligen mamma med flytten!
 
Här är listan jag la ut i söndags, lite ändringar och tillägg kan göras;
  • Imorgon så ska jag till käkkliniken för en sista röntgen och undersökning, ska nog gå bra hoppas jag!
  • Den 30:e (om 9 dagar) så flyttar mamma och Peter till deras hus i Vånga. Jag är sååå nyfiken på hur det ser ut i verkligheten!
  • 8:e oktober börjar Grey's igen :D :D :D
  • 9:e oktober ska jag och Linnea åka på infomöte om utbildningen.
  • 11:e oktober ERIK FYLLER JU ÅR!!
  • 13:e oktober är det möte på Arbetsförmedlingen
  • 15:e oktober är sista ansökningsdag, så måste scanna betyg och skriva ut och skicka in snart

Nu ska vi nog kika lite på Elementary innan det blir sängdags, tjingeling
 
La'mama

Du har ju hunnit med en hel del denna vecka, och så får du får ta reda på vad Erik önskar sig, så jag kan handla present.
Vi ses snart då. Nu måste jag städa färdigt badrummet, så är det inte så mkt kvar när du kommer. Inte många timmar kvar tills du får se vårt nya hus! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR