yesterday & tomorrow

Hej hej!
Igår blev det ingen dator till varken Linnea eller mig, och jag köpte ingen höstjacka utan det blev presenter till Erik istället. :)
Vi var ju på informationsmöte om utbildningen igår också, och det gav svar på endel. Får helt enkelt vänta och se i december om jag är en av de 20 som kommer in!
 
Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och sätta igång och städa och tvätta lite här hemma! Imorgon fyller Erik år och då kommer hans föräldrar med respektive vid 3 på fika, får se om mamma, Peter, Linnea och kanske Johan också kommer.
 
Inte för att det är någon idé med att städa förrän typ en kvart innan alla kommer, för det lär ju vara lika hårigt överallt ändå. Men idag tänkte jag tvätta lite (smutskorgen svämmar över...), rysta Izze's plädar och städa toaletten. Får se om jag plockar i ordning bland alla saker också. Och så måste jag diska katternas vattenfontän.
 
So much to do and så lite ork.
Izze igårkväll när han hittade en fin pinne som han vägrade släppa...
Jossan

Hoppas du kommer in Fia! Vad blir du då?? :) <3

Svar: Jag blir "Djurvårdare inom djurens hälso- och sjukvård på utökad nivå". ;) <3
Sofia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR