var tog våren vägen??

Tjenixen! Sitter för tillfället i soffan under en mysig filt med en skål popcorn och ska snart börja kolla på skor till studenten (tips mottages tacksamt!!!). Herre jävlar vad det blåser ute just nu! Och har gjort hela dagen.. USCH!
 
Annars då? Joo, i helgen var vi bland annat i stan och köpte ett Fjällräven sett (jacka och byxor) till Erik + skor. Jag fick med mig en hantel ifrån XXL :) Vi hann även med lite våffelätande hemma hos Johan!
 
Idag var jag på min 3:dje provning hos sömmerskan - det börjar ta sig! Överdelen är iprincip klar och kjoldelen ska det fixas lite med samt läggas upp, men det måste mamma vara med på ;)
Imorn är det ledig dag från skolan men på fredag är det slutprov i kursen Plantskoleväxter, så det blir inget slapp de närmsta dagarna! Förutom ikväll då ;)
 
I helgen blir det ganska lugnt tror jag, eller vi ska nog åka upp till pappa och prova att spåra med Izze!
La'mama

Snygga kläder hade han köpt sig din Erik :) Jag är bara liiite avunsjuk ;) Köpte du verkligen bara en hantel? :O Då får du träna en arm i taget då :D
Ser fram emot nästa provning. Ska bli spännande o se hur det artar sig! Puss o kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR