Let's do this!

Hej!
Sitter och "pluggar" (läs: tittar på How I Met Your Mother) och myser med Oboy! Annars idag så har jag gjort klart min trädgårdsdesign och varit på käkkliniken där dom sa att käken såg jättebra ut men att jag skulle komma tillbaka i september för en absolut sista kontroll. Då borde även käken vara heltläkt!
 
I helgen gjorde jag klart den lilla inlämningsuppgiften och började på den stora också. Har även hunnit med födelsedagsfirande och cirka 6 timmar hemma hos pappa i det finfina vädret! Vi testade att gå blodspår med Izze och det gick faktiskt ganska bra, helt okej ändå! Vi ska testa lite med godis någon gång hemma med :)
 
I veckan måste jag plugga mera;
Tisdag: redovisa trädgårdsdesignen, plugga (och skicka in) stora inlämningsuppgiften.
Onsdag: åka till sömmerskan och hämta min studentklänning som är klar! :D Måste även - eventuellt - göra klart stora uppgiften och om jag hinner börja plugga till provet.
Torsdag: plugga till provet
Fredag: ha provet...
MATILDA

Önskar dig en bra fredag! :) Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR