Plugg & bio

Nästan nyss (okej det är väl en timma sen..) hemkommen från affären och innan det var vi på bio!
Vi såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och den var asbra! Bästa svenska filmen jag sett! Så gå och se den! NU
 
Annars då? Jag har pluggat arslet av mig 3 dagar i rad. En av uppgifterna är klar i alla fall och det känns så jävla skönt! Kan vara så att jag missat något litet, men grovjobbet är klart och det mesta av finliret också i så fall!
 
Har även börjat på en annan uppgift, också den väldigt stor som det dessutom är redovisning på vecka 5. Är klar med ungefär en femtedel, så det känns bra att ha börjat på den!
 
Stackars lilla Levi har varit hängig och väääldigt dålig i magen i nästan tre dagar också, men nu börjar det äntligen vara på bättringsvägen efter nedskärning på maten och maaaassor med vatten!
 
La'mama

Duktig du har varit som tagit tag i skolarbetet, och så ett trevligt avslut på jullovet, med lite bio mys! Hoppas det har vänt för Levi nu och att han får bli pigg o bra i magen! Kramelikram! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR