Gott Nytt År!

Nu är det 2014! Känns som en vanlig söndag fastän det är onsdag...
Igår så åkte vi till Emma och Andreas, eller jaa Sara och Gustaf kom och hämtade oss vid 5!
Där blev vi ett gäng på 14 pers, vi snackade och vi bjöds på asgod mat (baconlindad fläskfilé, som möjligen var grillad, pepparsås och potatisgratäng) och även pannacotta till efterrätt!
Vid tolvslaget gick vi ut och smällde raketer och skålade innan vi gick in igen och hade det allmänt trevligt.
1-2 någon gång så fick jag och Erik skjuts hem av Sara och la oss nöjda i sängen.
 
Idag mår vi som vi förtjänar och gick upp strax innan ett någon gång tror jag. Erik beställde hem pizza och jag åt frukost och så har vi kollat lite på Big Bang Theory. Nu vid 7 åkte vi till Gustaf och Sara där dom bjöd på lasagne och så kollade vi på film och hade lite Wilma-gos :D

Nu tänkte jag chilla lite här hemma i soffan och får väl se om det blir en tidig kväll!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR