Full rulle!

Tjänaa! Nu sitter jag ÄNTLIGEN och äter frukost, trots att jag gick upp innan 11! Anledningen?
Jo jag har nämligen städat! Plockat i ordning i klädkammaren så alla sommarskor och sommarjackor kom in där (och säkrat allt som förut haft möjlighet att ramla ner när man öppnat dörren....). Sen det vanliga, slänga i lite smutstvätt i tvättmaskinen, dra bort lakanen från sängen, kattlådan, damma, dammsuga och skriva inköpslista!
 
Puuuuh
 
Annars då? Igår åkte jag till mamma vid 6, fick asgod mat! Efter 8 någon gång åkte jag och Johan upp till pappa för att jag skulle prova hans studentmössa. 57 var lite stort.. Så får se imorn på provningen! Satt där och pratade ett tag innan vi åkte hem till mamma vid 10. 23:00 begav jag mig hemåt igen! Myskväll!
 
Oboy igår innan jag åkte till Skärblacka ♥
La'mama

Duktig du har varit!! :) Tack för en mysig kväll igår. Älskar ju att få rå om dig lite ibland. <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR