Det här med att gå upp...

Imorse ringde Erik i vanlig ordning klockan 8 för att se att jag var vaken, och det var jag ju. Han frågade om han behövde ringa lite senare också, men jag tänkte väl att det var bara att skutta upp ur sängen.

Hähääää, eller?? Placerade så fint mitt huvud på kudden igen och somnade om! Vaknade inte förrän posten damp ner på hallgolvet sådär strax innan 11..

Så det blev en hemmapluggardag idag! Och JÄVLAR vad effektiv jag är, snart klar med växtlistan som är en del av en uppgift som ska in nästa vecka. woopwoop
Katterna är typ såhär pigga:
 
Näämen om man skulle ta och skriva klart växtlistan och sen börja plugga på provet vi har på fredag kanske?
Jäpp, så gör vi!
La'mama

Då har du ju fått mycket gjort ändå,trots den ofrivilliga sovmorgonen :) Bra jobbat!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR