Utekväll

Igår så tog jag och Erik bussen till Gustaf och Sara. Där fick vi lite mat och satt och pratade med dom, Emma, Andreas och Mathias. Innan 11 begav vi oss in mot stan och lite biljardspel på Plaza (?). Där mötte vi också upp ett gäng med bland annat Calle, Ortner och Svante.

Haha, kan ju inte direkt säga att jag är bra på biljard, missade hälften av gångerna, tog i för mesigt och jaaa. Men fick i en iaf ;)

Så här slut var jag när jag kom hem 03.30.. Dessutom upptäckte vi att vi råkat stänga in Oboy på sovrummet innan vi åkte, lille bubben :( Han låg dock och sov på sängen när vi kom hem så det var väl ganska lugnt iaf!
 
Senare så skulle vi gå ut, Gustaf och Sara gick hem men vi andra fem försökte först komma in på Harrys och sen Sliver. Men det gick ju inte så bra att komma in och vara 19 år där det är 21-årsgräns........... Liten plutt over heeeere

Efter mycket om och men så var vi på Platens ett tag, drack en drink och jaa haha ^^ 20 i 3 satt vi på Kebab baren och de åt mat innan vi fick skjuts hem av Mathias syster som visade sig att hon bor "granne" med oss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR