nytt till katterna

Idag kom paketet till Linköping och nu ikväll åkte jag och hämtade ut det! :D
Här har ni innehållet som alltihop kommer ifrån supercat.se:
En sisalboll med en skallerboll i som, smidigt nog, inte kan åka ut! 29:-
Som vanligt när man köper från supercat.se så får man en liten present!
En slags tandborste som man trär på fingret. 45:-
2 st julkalendrar med olika godisar och leksaker i varje lucka! 115kr/st
 

Är väldigt nöjd med allt, längtar till 1 december nuuu så jag kan öppna första luckan :D 
Angående bollen så tänkte jag senast igår att "nej, nu kommer den hamna under soffan och ligga där resten av året.. Jag skulle kollat om det fanns större!" Men så fel jag hade, den var ju står och bra! :D Den blev godkänd av Levi som har legat och vevat med tassen i ett av hålen och försökt få tag på bollen innuti. Men Oboy är fortfarande lite tveksam, men det kommer nog!
Godisbiten slank ner fortare än fortast och strumptandborsten har jag inte provat ännu men den är tänkt till iaf Oboy!
 
ps. lådan som allt detta kom i (en relativt stor låda) var också väldigt populär, skön att ligga i och god att tugga på! ds.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR