efficient

Ja jäklar vad effektiva och duktiga vi varit idag! 
Dagen började klockan 11 med att gå till Lidl och handla frukost och diverse annat i uppiggningssyfte (typ chips, cola, choklad och sånt ;) )
Efter frukost dammsög Erik lägenheten och jag slängde in sängkläderna i tvättmaskinen. Sen blev det chillmode XXL framtill klockan 6 då det var dags att slänga in kläder i tvättmaskinen, laga mat, ge katterna mat, diska och sätta igång diskmaskinen.
Nu är sängen bäddad, lite tvätt upphängd, disken i diskmaskinen står på torkning, den sista tvätten är i torktumlaren och jag är nyduschad. KÄNNS BRA.

Trodde aldrig att jag skulle orka så här mycket när jag vaknade imorse ;)
 
Här får ni en asgammal och oerhört snygg bild på mig för en jäävla massa år sedan! You're very welcome!
(Är för övrigt (på grund av bilden ↑) väldigt sugen på att färga/tona håret mörkt igen.. WHAT TO DOO???)
La'mama

Visst känns det som en bra dag när man både hinner göra lite nytta och ta det lugnt! :) Du passar bra i mörkt hår också. Nackdelen är ju utväxten som blir. Men det kanske går att färga o slinga håret så kanske inte utväxten blir så tydlig.... Puss o kram! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR