Dessa i-landsproblem

Igår åkte jag till tandläkaren i Skärblacka för att de skulle få slipa till min bettskena. Har nämligen börjat tugga, gnissla och bita ihop tänderna i sömnen → pain i käken... Hur som helst så trodde jag att det blev bra, men inatt så sov jag väldigt dåligt ändå för att jag hade så ont i tänderna. BAJS. Hur fan äre tänkt att jag ska göra????
1. Sova utan bettskena, gnissla tänder → få ont i käken, huvudet och nacken.
2. Sova med bettskena, inte gnissla tänder men istället sova dåligt och få så äckligt ont i tänderna.
 
Annars igår då? Åkte med Linnea upp till pappa, åt lunch och sen så red vi en svänga. (Jag - Gestur, Linnea - Dropi, Anneli - Aska)
Lite kyligt var det i skuggan! Men annars var det jättemys! Efter ridturen så gick Linnea och pappa igenom lite möbler och kartonger med diverse olika saker i som hon ska ha till hon flyttar hemifrån ;)
Tog en snabb sväng förbi mamma innan jag åkte hem igen.
Här har ni en bild på knas-Coco som älskar att gosa med hästarna:
 
La'mama

Tråkigt att käken dummar sig fortfarande. Men jag skulle tro att du får kämpa på med bettskenan så blir det nog bättre med tiden, Puss o kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR