Vi ses snart igen, älskade Pucko ♥♥♥

 
Älskar dig västa vännen i hela världen ♥ Vi saknar dig massor ♥♥♥
La'mama

Kan titta på dina underbara bilder av Pucko hur många gånger som helst. <3 Ska titta dom varje dag, så jag till slut kan le och skratta åt bilderna, i stället för att gråta... Förstår att ni saknar honom jätte mycket, han lämnar ett stort tomrum...
Ni har varit världens bästa "matte" o husse" för "Pucko killen" och gjorde verkligen allt vad ni kunde för honom.
Tur att ni har två älsklingar kvar som kan skingra era tankar o "trösta" er, som bara djur kan, genom att bara finnas till. <3
Älskar dig min fina Sofia! Ta hand om varandra och kissemissarna.<3 Puss o kram från lilla mamman

Anonym

Fortfarande ledsamt att tänka på att han fick gå ifrån er alldeles för tidigt...Men bilderna är så fina och visar verkligen hur Pucko var. En nyfiken social kissemiss som ville vara med överallt. Nu kan jag i alla fall le när jag tittar på bilderna och minnas den goa busiga Pucko killen precis som han var. <3 Hoppas du också kan börja tänka tillbaka på er tid tillsammans med Pucko med glädje. Kram älskade Soffelian <3 från lilla mamman

Åh vilken fin katt!

Fin blogg! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR