mörbultad

Igår var första skoldagen på vårterminen, vi gick 10-14 och fick våra första läxor. UNDERBART.
Pyttsan heller.

Gick på stan ett tag tills det var dags att gå till kiropraktorn, var dags kan jag säga! Började med massage, ajsing vad knutar jag hade.. Sen började kotknäckningen, skönt men det var mycket som satt fast - speciellt från ländryggen och ner. Nina fokuserade mycket på höger knä också, knäckte till det och masserade. I slutet blev två nålar satta i ryggen och tre runt knät. Attans så ont det gjorde på insidan om knät!
Hela kvällen var jag som smör, fast öm också.

Idag kändes det av lite i svanken och knät, jobbigt att sitta ner, så jag stannade hemma från skolan.

Sötis Pucko igår kväll <3
La´mama

Träligt att du fick sån träningsvärk så du behövde vara hemma från skolan. Hoppas det känns bättre imorgon!
Han ser lite sliten ut Pucko, som om han inte riktigt orkar vakna till ;) Puss o kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR