Snart äre jul igen

Tjenixen!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, har inte riktigt haft speciellt mycket att berätta liksom..
Men nu har jag jullov iaf, var i stan i förrgår och handlade den sista julklappen och igår hämtade jag ut en annan julklapp på posten. Så nu är alla klappar inhandlade och inslagna så nu får gärna julafton komma!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, vi åkte in till stan och köpte kattmat bara, annars så har jag chillat i soffan :)
 
Här kommer lite Instagram bilder från de senaste dagarna:
Fått upp vår lilla julgran som shiftar i färg, mysiiig!
Finaste katterna i världen satt sådär perfekt bredvid varandra för en millisekund, så en bild blev det!
Uttråkad tjej, med solen i ansiktet, på bussen hem.
Kissemissarna gillar lådor!
 
La'mama

Äntligen jullov och jag är ledig i 14 dagar!
Fina bilder på söta katterna o juliga granen och min finaste Fia! Älskar dig! Kram från lilla mamman <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR