Julklappar

Tänkte visa vad jag fått för fint i julklapp!

3/4-ärmströja från mamma och Peter
T-shirt och jaa, smörj från Per och Lilian (fick även ett par rosa termostrumpor också, gosigt!!)
Blus från mamma och Peter och jeans av Erik
Erik och jag fick ett bäddset av mamma och Peter, asskönt!
 
Hugo Boss-parfym + necessär från Peter
Gråa Converse från Erik
Yoga/träningsmatta från Erik
Högmidjade byxor från mormor
Stickad tröja från mormor
 
Sedan fick jag även ett linne av kusinerna och en tröja av Erik, men det lämnade jag tillbaka.
Och av pappa och Anneli fick jag ett presentkort på JC - 500kr!
Glömde ta kort på en fin liten valross-nalle som jag fick av Gittan med :)
 
Eriks julklappar: 3 triss och toffife, alla Bond filmer, två marsipangrisar, julgranskula ála Lasse Åberg med choklad i, en bok. Av mig: säsong 6 av Big Bang Theory, Extended Sagan om Ringen - 3 filmer, Homeland säsong 1 & 2.
 
På julklappsleken vann jag och Erik en gosepläd, en keramisk kniv och en pizzasax!
 
La'mama

Mycke fint du fick stumpelumpan! Av mormor fick du de höga byxorna o den blåa stickade tröjan. Av mig o Peter fick du tröjan med trekvartsärm o den svarta blusen utan ärm

La'mama

Kommentaren skickades innan jag var klar ju.. ;) men annars var resten rätt. Har du ringt eller träffat mormor så du kunnat tacka för julklapparna? Annars får du väl slå henne en signal :) puss o kram på dig! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR