I'm back!

Jaa, har ju haft ett litet uppehåll på några månader, blev lite mycket där ett tag :)
Nu har jag uppdaterat bloggen lite med inlägg som jag vill ha, bland annat att jag tatuerat mig, tagit körkort och att min älskade tvillingsyster tagit studenten!
Annat som hänt är att Erik blivit varslad från anläggning på Svevia och anställd på beläggning på Svevia, så numer kör han snabelbil! Men nästan direkt så blev han ensam förare då Bergström blev sjukskriven. Men för ca 1½ månad sedan tog de in en från Uniflex, men idag blir Erik ensam förare igen :)
 
Jag ska operera mig (preliminärt) den 3'e september.
En "knöl" av tandsubstans har bildats ovanför visdomstanden som tryckts ner i käken (käken kan gå sönder, vilket leder till att en titanplatta kan behövas). Efter operationen blir det tuggförbud i 6 veckor och jag kommer även förlora känseln i en del av ansiktet då de kommer skada en nerv. Lite halv läskigt sådär, bara 3 veckor kvar nu!

Jag har jobbat mitt fjärde år på Skogskyrkogården i Skärblacka i början på sommaren, skulle även jobbat på Griftegården men mina knän satte stopp för det.. :)
 
Skolan börjar på tisdag och jag får väl se hur mycket jag uppdaterar. 
Tänkte mest att jag skulle damma av bloggen bara, kom ju inte ens ihåg lösenordet hit ju ;)
 
På återseende!
 
La,mama

Som jag har längtat efter att få läsa din blogg, och äntligen är du tbx :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR