Helgen

I fredags slutade vi klockan 2. Erik hämtade upp mig inne i Linköping så gick vi till Carlings för att ta bort ett larm på hans nya jacka som han köpte där för en vecka sen. ^^
Sen så åkte vi till Elgiganten och Siba för att kolla på mobil och dammsugare (köpte en sak där men lägger upp allt vi handlat i ett annat inlägg).
Vi fortsatte till Netonnet där jag köpte en mobil!
Klockan hade hunnit bli relativt mycket när vi var klara på stan så vi köpte med oss donken och chillade resten av kvällen!
 


Igår så gick vi upp tidigt för att sedan åka ner till Loftahammar. Fick fika när vi kom fram vid halv 11 snåret och sedan gick Per och Erik ut och plockade svamp. Jag satte mig i solen och kikade lite på telefonen medan Lilian gick ner och badade.
När svamplockarna kom hem igen så blev det en lätt lunch, Erik och jag gick ner till bryggan (där det blåste ännu mera än uppe vid huset), vi spelade Sverige-spelet och så blev det fika igen!
Vi fortsatte spela spel och runt 6-7 så bjöds det på förrätt i form av kräftor och macka. Sen så blev det kött som avslutades med lite choklad.
Vi var väl hemma här i lägenheten igen strax innan 10.

Idag har vi städat hela lägenheten och nu håller Erik på att tvätta det sista. Sen åker vi nog och handlar innan det är dags för att laga mat och tillslut gå och lägga sig.
La'mama

Jösses vad ni har hunnit med mycket i helgen!!
Och en ny telefon har du kostat på dig. Kuuul :)
vi ses i kväll <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR