dag in och dag ut

De senaste dagarna och de två kommande veckorna så ser mina dagar ut ungefär så här:
Gå upp klockan 6:30
Gå till bussen 7:25
Börja praktiken på Blomstertorgen kl. 8:00
Frukost ca 9:00
Jobb, jobb
Lunch ca 12:00
Jobb, jobb
Fika ca 15:00
Jobb, jobb
Sluta 16:00
Åka/gå hem
Komma hem runt halv 5.
Duscha, äta, sova

Praktiken går väldigt bra, får göra massa olika saker. Dock har jag lite svårt att hålla koll på alla namn, för de är rätt så många:
Carro, Patricia, Eva, Ulla, Petra, Sara, Sandra, Petter, Daniel, Anders, Lasse, Jessica, Pia, Miriam, Nid, Maggan och så finns det några till som jag inte vet vad de heter :p

Imorn ska jag åka till skolan, PÅ EN LÖRDAG!!! Usch...
Skördedag där, ska jobba 9-15

Nu ska jag chilla!

(svinlångt inlägg utan bild yaao)
La´mama

Min älskade lilla gummelumsa! Inte för jag vill vara någon glädje dödare....Men.... det är så livet är, när man blir vuxen o har ett jobb. Ett bra tips är att försöka hitta ett jobb som man tycker är kul och meningsfullt. Om man inte lyckas med det får man ju se till att göra nåt man tycker är kul o avkopplande på sina lediga stunder.
Du hittar säkert balansen i tillvaron, efter ett tag! :)
Puss o kram från din mycket kloka lilla mamma ;-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR