Weekend // städa..

Igår vare skola som slutade kvart i 2, kom hem runt 3 eller så och började plugga vid 4. Ogräs är SÅ intressant... Gav upp vid 10 och då hade vi hunnit med att kolla på serier, äta och Linnea hade kommit också!
Halv 11 åkte Erik och Linnea in till stan för att kolla på nya Bond-filmen. Jag upptäckte Netflix och kollade på Drop Dead Diva hela natten :D
Idag har jag fortsatt att plugga, har bara en grej kvar att skriva om nu! 
För en timma sen så började vi laga mat, eller mest Erik för jag diskade och "förberedde" lite inför imorn. Då äre nämligen städdag, igen... Naevars det är ju faktiskt två veckor sen nu! Tror egentligen det låter lite ofräscht att säga att man bara städar 2 gånger i månaden? Men det är ju förvånande nog inte så smutsigt som man kan tro när vi nu har två katter.

Fast jag borde nog börja dammsuga varje vecka, trots att det är världens tråkigaste slavgöra..
Det jag förberedde var iaf att damma i vardagsrummet, och även plocka i ordning lite grand - förstår inte varför det ligger massa strumpor, flaskor och reklam överallt? Speciellt i området kring soffan..

Nä, nu ska vi nog kolla på Chuck på Netflix och så ska jag väl äta upp de där chipsen som skriker på mig ifrån Pringles-röret!
Dagens kvällsmat!
La´mama

Åhh!! Vilken söt bild på misse mojjen!! <3
Kämpa på med ogräsen o städningen i morgon! Hade nästan tänkt o hälsa på i morgon, men jag o mormor blev bjudna på fika hos Ammari o Henrik på eftermiddan. På förmiddagen ska jag o Johan åka till auktionshuset i Linghem o kolla köksmöbler.
Men vi måste ses snart, känns som det var jääääte länge sen ju. Hälsa Erik att han är en bra kock, maten såg jätte god ut! Kramar till er båda <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR