heyho

tjenixen! Ligger i sängen nu efter en "slitsam" dag:
» sov på bussen till skolan
» hade iofs matte i 3 timmar, kämpade på bra med kap. 2 och planerade med läraren
» hade lunch och ringde vårdcentralen som skulle ringa upp
» åkte hem vid 1 eftersom jag inte skulle vara med på idrotten (simning)
» sov på bussen hem
» fick samtal från vc som.meddelade att jag tyvärr INTE kunde få ett läkarintyg..
» chillade till 4 innan jag började skriva på ogräskompendiumet som ska lämnas in imorn
» gav upp vid 9 (3,5 / 9 växter klara)
» svullade
» duschade
(en liggare som jag gjort till morfars grav)
tjaa hörs kanske imorn!
jossan

Varför fick du inget läkarintyg för?? :(<3

La'mama

Bra där, kämpa på! :)
Det blev jättefint på morfars grav, tack vare dig och din kreativitet! :)
Puss o kram! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR