bad day & besviken

Imorse började ju dagen asbra. Nästan iaf.
Hade knappt sovit något eftersom det var ett fyllo i typ trappuppgången och så snarkade Erik sådär härligt tyst för en gångs skull..
Blev bråttom till bussen och insåg att det var ofint väder (= mööörka moln).
Precis när vi svängt på E4an så tog det tvärstopp, jävla Svevia som håller på att asfaltera hela tiden... Väl i skolan så gick jag till skolsköterskan och fixade plåster till min blåsa på tummen och så passade jag på att fråga om mina små knölar på handen. Det var tydligen sand/jordlopps bett - NAJS....
 

Mattenationella proven började klockan 9, då hade vi del 1 och 2. Svååårt vare och jag höll på att kasta in handduken ett par gånger.
Efter lunch så gick vi ner till Amanda för att prata om betyg i svenskan. Är lagom besviken.
Jävlig besviken.
Att hurvida man har eller inte har PowerPoint-programmet hemma ska kunna styra betyget så mycket?!?!
Iaf:
Muntligt: D
Skriftligt: C
Läsförståelse: C
 
Läsförståelsen är också bajs - man hade bara två uppgifter som man kunde visa A-nivå på?! Hade hur många E och C poäng som helst, men inga A så då kunde jag inte få ett högre betyg...
Något positivt är iaf att vi, Amanda, Jossan, Mysan och jag, fick B på dialekt-arbetet vi gjorde!
 

Efter ett bitchigt snack med en lärare har jag iaf fixat att hon, Amanda och Jonas kommer maila/ringa mig den sista veckan för att säga betygen.
Hatar lärare som är idioter.
Sista mattedelen var också bajssvår, men jaa... Blev klar till halv två och hoppas att jag blir godkänd!
 

Sitter och ojjar mig och ska väl typ ringa mamma nu.

Bilden: the cätz make my happy anyway!