vårdcentralen

Imorse klockan 7 så ringde jag till vårdcentralen, som skulle ringa upp mig efter 8. Berättade om alla mina problem (magont, yrsel, illamående, hjärtklappningar, huvudvärk mm.) och jag fick en tid klockan 10:15. Kollade snabbt upp en buss/pendel/buss och när jag stod där på perrongen så var ju självklart pendeln försenad med 6 minuter vilket betydde att jag skulle missa bussen i Kimstad. Ringde mamma och bad henne skjutsa mig och precis när jag lagt på så ringer VC igen och säger att min tid är framflyttad till 11:30.
GLAD. Eller?
Stod och väntade i Kimstad i en halvtimme, åkte hem till mamma och chillade en stund och tog sedan systers moppe till VC. Där fick jag återigen berätta allting och sen så lyssnade han på hjärta & lungor och kände på magen. Sen fick jag gå och ta prover - 5 rör blod, 1 kissprov och 1 EKG.
EKG'et var normalt, sänkan var normal och någonting visade att det var någonting med vita blodkroppar? xD
Fick en telefontid imorn, så han ska ringa klockan 4 och berätta vad resten av proverna visade.

AAAAAAAH, lagom ont i armen nudå!

nattnatt


bild från google
La´mama

Hoppas du känner dig bättre snart!!



Kraam mamman




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR