Bajsigt

Igår vare en dålig dag och idag är den lite sämre ändå.

Erik fick igår besked om att han ska skickas ner till Gislaved i 2 veckor, det enda positiva är att det är två korta veckor - men ändå! Alltså blir jag en liten loner (enstöring) här hemma.

Imorse när jag vaknade så mådde jag inte speciellt bra (OJ vilken chock, förstår det!) och tänkte att jag inte behövde gå upp så tidigt som jag annars gör. Vilket resulterade i att jag försov mig... Så jag sjukanmälde mig och så blev det en pluggdag hemma istället - körkortsteori, försöka komma på ett ämne till sv nationella talet och till krönikan.

Läkaren från vårdcentralen ringde vid 11 idag också och frågade hur det stod till idag. Sa då att det var oförändrat och han förklarade då att det nog var urinvägsinfektion. Började seriöst asgarva inombords. Tror då faktiskt mer på den teorin att jag bara inbillar mig alltihop!
Sa det till honom att det inte kunde vara det, men han insisterade absolut att jag skulle åka in imorn och lämna ett prov. Ah, tjena - eller?
Tyvärr, då får jag väl göra som Håkan säger och börja träna och se om det hjälper. (Och nu ska vi inte fantisera för mycket här, det är min definition av ordet -träna- vi använder!)


Lite ledsen är jag att jag missade Pias lektion idag - fikat, provet och att skola om mina sticklingar och chillisar. Men men, det får bli någon annan gång.


Krya på dig med urinvägs infektionen! ^^

La´mama

Krya på dig gummselummsan!!

Du o katterna får välan komma hem o bli ompysslade av La´mama när Erik drar till Gislaved. Det finns ju allergitabletter ;))

Puss o kram! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR