ARTON ÅR

Har haft en väldigt asbra dag som började med frukost på sängen hos mamma!
Vid 11 åkte vi upp till pappa för lunch-firande. Blev grillat och glass till efterrätt :D Hann även upp till hagen och gratta Gestur på hans 16-årsdag ♥ Provade även grimman på Tvistur, och den blev asabra!
(bajsbild som roterade sig självt....)
Efter 3 så kom mormor och Eriks föräldrar med respektive hem till mamma där det blev presentöppning, maaaassa paket! Fika på det och mormor, Gittan och Lennart stannade även på varm smörgåstårta!
Någon gång när jag orkar så kanske jag lägger upp bilder på det jag fått, eller åtminstone skriver upp vad det är jag fått :D
Tack för en awesome dag och nu ska jag sooooova för att se om jag orkar med någon praktik imorn!
Pappa när han grillade vår lunch, kyyyligt ute - endast 9 plusgrader (bajsbild igen...)
La´mama

Hello, min alldeles nyss fyllda artonåring!!

Härligt att du är nöjd med din dag, den blev verkligen lyckad. Men fortsättning följer ju på lördag :))...

Tycker synd om dej som inte mår bra. Hoppas illamåendet går över och matlusten återvänder, så du kan återvända till praktiken snart.

Puss på dig! <3

Jossan

Jaa tålde inte den där jävla antibiotikan heller så fick gå upp inatt o spy! :( Oh no, det får vi verkligen hoppas att du inte har! Äre det inte sån där "ta spruta i magen sjukdom"? <3

Hoppas allt känns bra med o va 18 o du har det fina fisken på praktiken! :D <3

La´mama

Vad fin han blev i sin nya grimma!! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR