blöh

Igår efter jobbet så åkte vi - mamma, Peter, Linnea och jag - in till stan.
Först till polisen för att hämta ut mitt pass, sen till MobilRep för att lämna in mammas iPhone 3G som hon spräckte skärmen på ett antal timmar tidigare ;)
Efter det så gick vi till Swedbank och fixade så att vårat studiebidrag kommer direkt in på vårt konto och så fick vi även en bankdosa och beställde MasterCard! Stod i kö till insättningen svinlänge också, satte in några 1000 på kontot inför resan :D

Banken stängde kl 6, vi kom därifrån 20 över och då gick vi raka vägen till Telia-butiken och tog en kundservice-lapp. Nr 100 fick vi, de var på 91... Så vid 7 (när butiken egentligen stänger) fick vi hjälp! xD
Mamma bestämde sig för en iPhone 4 med abonnemang, eller ah jag bestämde åt henne ^^
Så hela kvällen spenderades åt att fixa den åt henne ;)

Imorse så mådde jag bajs, så stannade hemma från jobbet. Fixat lite mera med mammas mobil och läst i en av mina svenskaböcker..(Mor gifter sig - Moa Martinsson) och när Linnea slutat så kommer hon hit och hämtar upp mig innan vi åker upp till pappa för att klia lite på min älg!

CIAO BELLA!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR