Uggla

Jaa, och ungefär sådär bra gick det att fixa till sömnrytmen.. Sedan nyår, då vi somnade efter 5, har jag vaknat runt 12 och gått och lagt mig vid 3-4.
Och igår somnade jag vid 6 och vaknade klockan 11. ^^
Dessutom har jag blivit ganska bajsigt förkyld (yeeeey, kommer säkert fortsätta vara det framtills sommaren...) och kan då inte heller andas speciellt bra när jag ligger ned. Och då blire ju så att man helst inte vill gå och lägga sig.

Nae men imorn är planen att åka till mamma vid 4-5, äta, kolla på feting volvon (eller? ;) ) och eventuellt tona mitt hår igen - VÄLBEHÖVLIGT kan jag ju tala om.


Min smala pånnie, april -10

Sv: Jag vet faktiskt inte, tror det ligger lite utanför kimstad iallafall (:

Anonym

Nässpray älskling, så går det lite bättre att sova!

Håller på att fundera ut vad vi ska äta till kvällen.

Volvon fick i alla fall godkänt av Johan. Mycket bil för 3000 tyckte han :)

Vi ses snart! :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR