sleeping in school...

Just nu sitter jag i soffan under en filt med en kisse bredvid mig, sovandes på ryggstödet. Vi båda har suttit och gäspat ikapp nu ett tag, men han lyckades visst att somna.
Super G på tv, snart Tour de Ski damer.

Igår åkte vi till biltema och köpte en bromsskiva till volvon, träffade på Gustaf också.
Sen hem till mamma och fixade granen, åt och mamma fixade mitt hår också :D Och efterrätt på det!
Klockan 9 for vi till ica, värsta ruschen asså! (Eller na, vi var ensamma med två stackars hard-working personer..) Handlade och sen hem.

Hade ju tänkt att gå och lägga mig tidigt, halv 2 är väl det eller?
Hade tänkt att gå upp tidigt - satte klockan på halv 9, 9 och halv 10 - kom upp klockan 10 i 10.

Lär somna på bussen till skolan imorn! Och somna på alla lektioner...


Precis när jag skrivit första stycket så hoppade kissen ner till mig...

... och sjönk sedan ner bredvid mig!