pålle pålle, häst häst

(skulle kommit upp igår, söndag, vid 5.)

Nu sitter jag i sängen hemma hos mamma och har precis tagit en dusch. Väntar på att mamma och Linnea ska komma hem ifrån träningen, sen åker vi till Linköping och lämnar mig, får se om jag kör eller hure blir ^^

Idag så körde jag hem till pappa, gick bra ;)
Sen så hämtade vi massa hästar i hagen, hälften av alla vi har!
Vi red en bra bit med en varsin handhäst, tog ett par timmar!



Längst fram: Dropi, Aska och Anneli
Mitten: Tvistur, Elgur och Linnea
Sist: Jag, Gestur och Mánadís

Tvistur är en stooor älg!

När vi kom hem så hoppade Anneli upp på Tvistur för andra gången! Så duktig min pålle, reagerade inte det minsta!

Lunch och sen kom mamma och hämtade oss, och jag körde hem ^^

syster

hahah tog du kort ;O det märkte inte jag ;p tur att du tog när dom skötte sig ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR