lista

1. Hur gammal är du om fem år? 22½

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pucko, Oboy och Erik

3. Hur lång är du? 164

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Truman Show

5. Vem ringde du senast? Jaadu, om det var mamma eller Erik :)

6. Vem ringde dig senast? Erik!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Buhu :( (Från Emma ;D)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm, beror på situation

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Om det var i söndags kanske? :D

11. Vilken ögonfärg har du? Blååå

12. När vaknade du i dag? 9:30

13. Vilken är din favoritjulsång? MrHankey the Christmaspoo!
14. Vilken är din favoritplats? Typ sängen, eller på en båt/brygga på sommaren

15. Vilken plats föredrar du minst? Omklädningsrum överlag!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, säkert arbetslös ;)

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog när alla de där "tuffa" militärerna tog i för land och rike (haha..) och sjöng till Tommy Körbergs olika låtar.

18. Hur stor är din säng? 180, men jag brukar väl få en sisodär 50 cm av dem ^^

19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Usch nej, klaustrofobi!

21. Hur många kuddar har du i sängen? 4

22. Hur många landskap har du bott i? Ett

23. Vilka städer har du bott i? I ordning: Vånga, Kimstad x2, Vånga, Skärblacka, Linköping (och Skärblacka nu med)

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor!

25. Är du social? Beror'la på!

26. Vilken är din favoritglass? Magnum Almond

27. Vilken är din favoritefterrätt? Eeeeh, sockerkaka?

28. Tycker du om kinamat?  Njao, kan man väl inte påstå..

29. Tycker du om kaffe? NEIN

30. Vad dricker du till frukost? O'boy!

31. Sover du på någon särskild sida? Mest vänster!

32. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, ett par stycken faktiskt ;)

33. Vill du ha barn? Nja, en stackars sate då kanske!

34. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och liiite franska

35. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag var i mammas mage - hähä. Nejmen, när Erik blev dålig i somras åkte jag med!

36. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

37. Vad spenderar du helst pengar på? Tyyyyp, katterna eller kanske kläder ;D

38. Äger du dyrbara smycken?  Japps, bara sånt som kostar över 520000 i min smyckeslåda ;)

39. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Chuck, One Tree Hill, The Simpsons, Family Guy :D

40. Kan du rulla med tungan? JA! Vem kan inte liksom?

41. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara Jossan! Och Amanda kanske.. Absolut inte My!
42. Sover du med gosedjur? TISSETASSERNA SÅKLART!

43. Vad har du för ringsignal? Cas Haley - Walkin' on the moon

44. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror jag nog finns på någon vind någonstans!

45. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Filten!

46. Kan du byta olja på bilen? Borde väl inte vara så svårt, eller? :D

47. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, så duktig har jag inte varit än ;)

48. Vilken var den senaste boken du läste? Räknas instruktionsboken till stavmixern?

49. Läser du någon dagstidning? Eeeeh, nej

50. Prenumererar du på någon veckotidning? slösa pengar på sånt skit, nejru! ;)

51. Dansar du i bilen? YEAH

52. Vilken radiostation lyssnade du till senast? EastFM skulle jag tro

53. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något vi behövde köpa, troligtsvis

54. När var du i kyrkan senast? Kan det varit Theodor's dop?

55. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Några veckor på sommaren i trädgården hos pappa :)

La´mama

:) :) Är du 164 lång! Jag tror att jag är 166, men då skulle det bara skilja 2cm på oss, så jag måste väl va längre än så! Får la mäta mig en annan dag :)

La´mama

Glömde att säga att nya"designen" blev jätte fin! :)

Jossan

tihihi jag e rolig jag! ;)<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR