GUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!

Så jävla gryymt! Har suttit och slitit mitt hår genom de 3 perioderna, Gustafsson gör världens jävla räddning med 32 sekunder kvar av sista perioden!
0-0 och till övertid!
Där gör tillsist Zibanejad mål och det blir guld i JVM!
Åh, så jävla gött!

Bästa spelarna enligt mig var Nemeth, Friberg, Gustafsson, Larsson, Rakell och såklart Zibanejad!
Gåshud typ, kul att alla i arenan har hejat på Sverige idag och buat så fort Ryssland fått pucken.

AE, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
La´mama

Kul att dom vann, då förstår jag att det var det värt att sitta uppe hela natten :) Synd att jag inte såg det!

Att bua åt motståndarna tycker jag är osportsligt! Enligt mig får man bara bua om de spelar fult!

Kramizar :)

Svar till Sofialia: Det ska tydligen vara ett jättefint ställe som de bor på och så har de poolen inomhus! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR