-

Igår så vare typ jättekul när bussen påväg hem var tvungen att stanna vid vägkanten på avfarten till (eller från?) e4'an. Vi resenärer fick snällt sitta och vänta på bussen (som bara blev kallare och kallare) tills bussen som gick 16:37 ifrån hultet kom till Linköping. Alltså ca 20 minuter. 
Gått på en motorväg - CHECK.

Idag så hare vart chill, hade sista biologi lektionen idag! På odlingen hade vi det kul, iaf jag! hähä.. På naturbruket åkte vi på studiebesök till Linköping och MOEK, eller närmre bestämt så gick vi in till ÖTH blommor. Ganska intressant, men lite tråkigt också.. ^^
Vid två blev jag avsläppt vid biltema = snäll lärare! Kände att det inte skulle blivit så kul om jag blivit tvungen att åka tillbaka till skolan igen och sedan ta en buss till Linköping när vi slutat.



Bilder från när jag och Erik (typ förra eller förrförra året!) var i Tropicariet i Kolmården!

När Erik kom och hämtade mig så åkte vi runt till Siba, Expert, Elgiganten och Kell & Company och letade efter en rakapparat. Och jag hittade ÄNTLIGEN mitt 7-flikiga block inne på Bokhandeln!
Blev en sväng till Netonnet också, där Erik köpte sin rakapparat.

Nu har jag kollat lite på kurser och snart blire dusch.
Imorn ska jag prata med Jonas, få tag på SYV och om jag inte får tag på henne så går jag väl till rektorn! Kul bara att det är superkorta raster imorn...
Jossan

haha, men jag är ju så feeeg! xD<3

Anonym

Låter ju som en helt okej dag! :)

Försök hinna med att träffa syon, du får la komma lite sent till lektion om rasten inte räcker till. Det är ju giltig sen ankomst... viktigt att du får reda få veta vilka ämnen du kan komma att behöva. Så ta dig tid med det gumman!! Puss o kram!! :)

Så det blev inte lite mat Ikea och då ? (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR