popcorn

Svar till mamma: Det är ju ett antal andra kurser som vi kommer läsa också - "obligatoriska" kurser. Men de var väldigt konstigt att vi inte fick välja om vi ville gå anläggning eller odling. Men det ska jag fråga SYV om. 
Och jag kan ju välja högskolebehörighet och en till kurs som jag skrev upp :)


Idag så kom Jossan till skolan :D Bara Amanda som ska bli frisk så är gänget fullbordat!
Annars så har dagen rullat på, ska hoppa in i en dusch och sen äta popcorn (a)

Måste åka in till stan någon dag och köpa kläder, har inga hela strumpor - förrutom ankelstrumpor, kanske inte det optimala på vintern. Och sen har jag ju gått ner i vikt så alla mina byxor är för stora..

Mitt påfågel-linne som min syster stulit ett bra tag nu ;)
La´mama

Okidoki jag fattar, tror jag ;)

Säg till om du vill ha sällskap på stan! :)

Kram! <3

erik

bara du väljer så du får högskolebehörighet, det är din bästa försäkring! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR