playing with toys is dangerous

Imorse runt klockan 9 vaknade jag av en hulkande Oboy, jagade upp Erik ur sängen som snällt torkade upp två spyor (tydligen så hade någon av katterna spytt en gång innan). Sedan så upptäckte Erik att katterna/någon katt kissat ett antal gånger inne på badrumsgolvet.

Erik sa också att han förstod varför Oboy spydde för att han nästan kvävts inatt, och jag bara "eeeeeeeeeeeeh?!". Han förklarade då att han vaknat upp någon gång under natten av att han hört något konstigt, och när han gått upp så såg han att Oboy satt med en söndertrasad leksaksråtta i munnen. Och när han försökte ta ut den så insåg han att snörena från råttan åkt ner en bit.
Han hade tydligen försökt väcka mig i 10 minuter, men jag hade väl någon väldigt intressant dröm just då.

Båda katterna lever, eller ah de har legat och sovit mest hela dagen.


missepisseeeeeeen <3
Jossan

hihi joo hon är sådär lagom pigg ocg vinglig efter bedövningen kan jag ju lova! Stackars liten! Haha dina kissemissar alltså! <3

Jossan

"Ohh" typ allt känner jag ;) haha låter som samma syndrom Alice har ;) man får ju aldrig tråkigt iaf :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR