så många valmöjligheter...

I helgen har jag suttit och funderat på om jag ska hitta på nått med mitt utseende.
Hål i öronen, klippa av allt hår, bleka, färga mörkt, piercing, banta, tjocka på mig, tatuering, botox..
Jaa, listan med möjligheter kan göras lång men jag har INGENANING om vad jag ska hitta på?! Lutar väl åt att ta hål och att spara pengar till klippning och eventuellt färgning.
aja, får fundera ett tag till. Finaste Rihanna får stå för bilden:
La´mama

Hello gumman!!

Aldrig bra att sitta o grubbla så där ;)

Banta, botox o piercing går helt bort!!

Jag röstar för ett besök hos frisören, ta med bilden på Rhianna, hennes frisyr skulle du passa i. osså lite slinger på det dä, skulle bli gräjt på dig!! :))

Puss o kram <3

Banta eller botox är väl inte direkt ett smart alternativ på en så fin tjej som du (; ^^ men klippning låter mer rimligare! (:

Det kommer! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR