räkningar

Idag så har jag varit i skolan - som vanligt. Hade matte då vi repeterade till imorn och på engelskan så hade vi hör och läsförståelse. Sedan hade vi 1½ timmas rast, då pluggade jag och Amanda på buskarna och kollade lite på odlingsprovet. Sen hade vi biologi och det var typ under normala omständigheter den här gången ;)

När jag kom hem så fixade jag ihop alla räkningarna och fixade kattlådan, lagade mat och duschade. 
Sen så ringde Erik och då fick jag betala räkningarna - OJ VAD KUL DET VAR! Naevars, jag kommer ALDRIG göra om det över en telefon med dålig mottagning...

Nu: Plugg x 122000


La'mama

Du är duktig du! :) Kan förstå om det inte är helt lätt att betala räkningar om man inte gjort det förr, men du fixat!! :) Well done ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR