Oh you´ll never find the time to make your future look bright...

Igår så var det studiedag, och vad gjorde jag då? Studerade såklart!
Jag skrev ihop två och en halv läslogg(-ar?), läste i boken och pluggade till biologiprovet vi hade imorse.
Och vad har jag att säga om det då? Jo, det gick väl sisodär, alla dessa miljömärkningar kan man ju slänga i havet där fiskarna lider!

Och sen efter lunchen så kom Matti (biologiläraren) ungefär 30-40 minuter försent, och då så hade de andra fixat så deras mattelektion skulle börja tidigare - vid 1 istället för 2.
Sen så kom iaf Matti tillslut och vi hade lektion tills kvart i 1, då gick jag och frågade min mattelärare om jag kunde plugga hemma istället  - och visst kunde jag det!
Rusch till bussen och sen var jag hemma till lite över 2 :D

Nu har jag gjort klart matten och skriver till redovisningen jag ska ha om Sambucussläktet imorn...

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

BELLZOR

Följa varandra via bloglovin'? :) Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter. Om du skriver vilken prenumerant du b´lev så gör jag detsamma ^^ <3

La´mama

Bra jobbat gumman!!

Lycka till på redovisningen idag

Puss o kram från din lilla mamma :)

gud så mycket ni har i skolan :)

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR