Inredningsdetaljer

Idag så var det en seg och irriterande dag i skolan.. Sen så åkte jag till Linköping som vanligt och Erik hämtade upp mig vid Maxrondellen. 
Vi åkte till Jägarvallen och köpte kattmat.
Vi åkte till Biltema och bytte vindrutetorkare (som tog ett bra tag att få dit + att Erik var tvungen att byta den ena en gång till då den var för lång...)
Vi åkte till IKEA och köpte en kudde till Erik.
Vi åkte till Chilli och köpte:

En ask som ser ut som en bok med amerikanskaflaggan på. Ljusgrejen är gammal!

En jordglob!

Någon grej som Erik tyckte var nödvändig (not). Dock med en minispegel i mitten! (Som precis åkte ner i golvet med hjälp från Oboy..)

En ljusgrej + ljus.

En kudde som följer New York-temat vi har i tvrummet.

Vi åkte till LIDL och handlade mat.
Och så möblerade Erik om bland sina fyra gitarrer + en förstärkare när vi kom hem:



Liten överblick + kisse + stökigt bord:


Nu ska jag sluta vara uttråkad!

Ps. Erik: "Får jag också vara med på bloggen?":
Ds.
La´mama

Jätte fint blev det!! :)

Jossan

det där med irriterande dag i skolan säger jag inte emot!

Shit va fint ni ser ut o ha det jue! :D<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR