Today

Klockan 05:00 ringde klockan, jag hade nämligen lovat Erik att hjälpa honom med hans tatuering såhär på morgonen innan han började jobba. (Kunde jag ju faktiskt eftersom jag började 13:35 idag :)) Vi tog av plasten och så spolade vi av och Erik tvättade. Sen så gick jag och lade mig när han åkte till jobbet :D

När klockan ringde igen vid 09:30 så hade jag stängt av efter ett tag, så lite panik fick jag när jag upptäckte att jag somnat om xD Men klockan var bara 10:10 då :)

När jag väl kom fram till skolan fick jag sitta och vänta i typ 20 minuter, sen så började nationella i tyska - läsförståelse delen på 65 minuter. Och även om jag verkligen ansträngde mig, försökte förstå texterna genom att läsa dom minst två gånger, så fattade jag INGENTING. Nada liksom ><
Jag chansade, fyllde i alla luckor med random ord, bara sådär.

Efter en halvtimmas rast så var det dags för den skriftliga delen i tyska. Jag skrev faktiskt nästan en hel sida! Väldigt osammanhängande var det, men vem bryr sig egentligen?

Sen så pratade jag med Marit ett tag, sen dissade hon och jag fick sitta och vänta på Erik helt ensam :(
Vi handlade lite på Lidl och nu när vi kom hem och Erik skulle smörja in sin tatuering så upptäckte vi att vi inte hade någon Helosan hemma ><

Bild på tatueringen kommer senare! NU avrundar jag! :D



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR