Födelsedag 3/6-11

(tänkte såhär - om jag döper alla inlägg som handlar om födelsedagstips till min födelsedag, så blire ju mycket enklare :D)

Kom på en till sak! Eller ah, det kommer i par ;) Wait for it.....


ÖRHÄNGEN!!! :D
Jag är väldigt förundrad över att jag glömde bort den lilla detaljen att jag har någonting i öronen nuförtiden (ah, men än vax och luft förstås...)

Så, tänkte väl slänga upp nåra bilder på lite örhängen här förstås :D

Guldfynd by Kenza  UPDATE - DREAM COME TRUE


Guldfynd

Kan beskriva de perfekta örhängena:
Mellan stora, lite diskreta, kan hänga lite. Exempel från Albrekts Guld:

Eller ah, lite mer kan de hänga, men inte så att man fastnar när man sover och så :)
Och så ska de vara i guld, silver eller i titan - så man vet att det inte är nickel i :)

Ciao :D



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR