Cleaning

Igår så var det en väldigt seg dag. Började 8:30 med matte, hade en sista genomgång och fick reda på betyg - G fick jag! Trots att jag bara fick 2 poäng på nationella xD
Sen så satt jag kvar med Marit, Linda, Anna och Viktoria när Dragan hade genomgång inför matte b.
Vi gick till Hemtex och köpte lakan, eftersom varken jag eller Erik hade tänkt på att vi kanske behövde det nu när vi köpte 180 madrass xD

Efter maten så satt vi i en soffa i ca 1½ timma eller så. I vanliga fall brukar vi ha 3 timmar mellan matte och mentorstid, men idag blev det längre ><
På mentorstiden visade Dragan bildspel och efter mentorstiden så skrev jag np i engelska (skriv delen).
Väl hemma:
Åkte till tippen med massa kartonger
Pantade burkar och flaskor
Handlade
Lagade mat
Chuck

Idag så skulle jag egentligen gått upp när klockan ringde, men jag stängde visst av klockan och vaknade en timma efteråt med världens huvudvärk.. Nu har jag ätit frukost och ska snart sätta igång att städa HELA lägenheten - inkl. klädkammaren (hade jag tänkt iaf, får se om jag orkar xD)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR