BED TIME

Idag så var Erik, min lilla älskling som jag varit tillsammans med i 1 & ½ år just idag, väldigt spontan.

Jo, vi skulle åka till IKEA och kolla lite på sängar, sedan gå på Ikano och kolla på lite kläder för att sedan åka till ICA och panta burkar och handla.
Vi kom till IKEA.
Där fick vi hjälp av en naprapat som provade ut den bästa sängen till just oss. (Min var en Sultan Stamnes och Eriks var en Sultan Sagvåg) Till detta skulle vi ha en bäddmadrass (Sultan Tafjord) och såklart en sängstomme (Malm). En kvart senare så stod vi någonstans i IKEA's varuhus och Erik kom på att det kanske inte var så smart att köpa en säng och hela kalaset just idag.
Skulle vi få plats med det i bilen?
Får de gamla sängarna plats i det överfyllda förrådet?
Har jag råd?
HUR SKA DET HÄR GÅ TILL?

En förvirrad Erik och Sofia åkte till Braskensbro för att hyra släp, åkte hem och tog bort sängarna, åkte till IKEA och hämtade bäddmadrass, batterier och tassar, åkte till IKEA's varulager och hämtade ett helt berg med kartonger!
Sen så blev det en liten paus på Donken, MAT!

När vi väl hade parkerat nere på gården så kom Johan och mamma som skulle hjälpa oss att bära in allting. Snabbt så var allt på plats i sovrummet och efter 2-3 timmar så var allt klart. Assnyggt blev det!!!





Nu blire duschen!
La`mama

Ja, fint blev det! Sov så gott i era nya sängar :)!!

La`mama

Ja, fint blev det! Sov så gott i era nya sängar :)!!

ssv; Jaha okej, jag har tyvärr inte läst böckerna ;/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR