Waffles

Idag  var skola mellan 8:30 och 15:00. Erik kom och hämtade mig så åkte vi till ett parkeringshus och gick på stan. Jag köpte en liten present till min kusin ;) Erik köpte lite mer ^^ Vi gick in i 1000 affärer typ. 
kicks - Erik köpte deo för ca 300 spänn.
dna, skoaffär - Erik köpte ett par Björn Borg skor för ca 1000 spänn
active life, klädaffär - En Henry Lloyd jacka för 2500 och en Henry Lloyd tröja för 1400 (eller nått sånt)
Sen så åkte vi hem, åt lite, slappade. Eftere så åkte vi till Stäke och Nora, dit även Calle och Felicia kom. Vi åt våfflor, vi tjejer kollade på film och tv medan killarna gjorde annat ^^

Vi kom hem vid halv 12 och nu ligger Erik och snarkar här i soffan. Ska nog ta och äta lite godis innan jag somnar jag med :)
La´mama

Låter som en mysig och dyr;) eftermiddag/kväll:) kram mammma




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR