sommarjobb

Min syster ringde nyss och berättade att jag fått sommarjobb på Kyrkogården i år igen :D Första perioden denna gång, så jag börjar den 13 juni tror jag, och jobbar 4 veckor framåt.
Linnea fick sista perioden xD
Hähä, men det blir nice med cash! Slutar ju den 9:e så är ju ledig 4 dagar. Linnea slutar den 15:e, så det hade ju inte funkat iaf :)

Idag har jag iaf inte gjort så mycket. Typ åkte till skolan lite innan vi började (ca 40 min). Till allas förtret så snöade det under hela morgonen... Iaf så redovisade vi på FEK'en. Angelica, Elin och jag fick VG. Asbra tycker jag eftersom vi haft minst tid att görat på och så hade vi väl egentligen inte fattat uppgiften helt rätt.
Anyway så slutade vi typ 11 (efter 45 minuter av redovisning). Jag tog ett snack med rektorn (HÄHÄ, hemlisssar) och sedan begav jag mig ut på stan för att leta reda på mina favvobyxor. 
TROR NI INTE ATT JAG INTE HITTAROM ELLER?!
sprang runt flera gånger på HM, var ÖVERALLT! Men nae :(
h-h-havremoppe
kände för en bild..

Gick in på vila och hittade klänningen som jag visade i föregående inlägg, provade den dock inte (a)
Linda

Va roligt att du fick jobbet! : ) Och att redovisningnen gick bra. Jag tyckte att ni gjort den på ett jättebra sätt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR