Födelsedagsfirande No. 2

På morgonen den 3 juni klockan 10.40, ca, kom mamma och lollo intågandes med frukost på sängen till mig och Erik och en present till lilla mig :D

De satt som en smäck, precis asbra!

Sen så satt Erik och jag ute enda tills klockan 3 ungefär och vid 4 så åkte vi upp till pappa för att marinera köttet. Vi torkade av utemöblerna, fixade grillen och dukade och tillsist vid 8 eller så, så blev det mat :D
Sedan blev det fika och present "utdelning" = Linnea fick välja vilken hand och hon sa höger och fick en trisslott. Och jag fick då den vänstra trisslotten. Jag vann 50 spänn :D

Linnea, jag, Erik och Daniel gick upp till hagen och gav Gestur en morot också.

När Erik och jag skulle åka så fick jag 500 kr av pappa också ^^

Det var min födelsedag! Båda dagarna bjöd oss på strålande väder och det  var bara sååå skönt :D
La'mama

Ja vilka underbara dagar det har varit, och vad kul att du blev glad och nöjd med dina presenter :) !!

Erica

tack så mycket :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR