Födelsedagsfirande No. 1

Den 2'e juni så kom Lasse och Helena med barn, mormor, Andreas, Johan, Ann-Louise, Daniel och Erik hit och firade oss lite i för väg :) Vi fikade vid 4 och grillade sedan hamburgare på kvällen.
Presenterna:
Av Eriks mamma så fick jag ju för länge sedan ett litet hudvårdskit och en fin klänning.
Av min mamma fick jag de där skorna som jag längtat efter så länge!

Av Helena, Lasse och barnen fick jag en parfym från Björn Borg. Vet inte hur den luktar så ska åka in till stan och se om jag ska behålla den :)
Av mormor så fick jag pengar, ca. 800 spänn :D
Av Lollo och Bertil fick jag ett par Race Marine skor, snygga men liiite för stora :)
Av Eriks pappa och Lillian fick jag 300 spänn och av Erik min älskling fick jag örhängen och en ring från Guldfynd by Kenza :D






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR