Hemkommen

Dagen började med att Erik var jättesnäll och skjutsade mig till skolan till klockan 8.30 då jag börjar. På tyska lektionen var det ganska random faktiskt. Fick också tråkigt besked som var att Bella kommer sluta på skolan snart.. En till bra lärare som slutar :/
Sen var det svenska, som jag fortfarande inte gör någonting på eftersom miljöprojektet verkligen suger. Och som Linda säger så är det bara muntliga svenska-grejer vi har. Även om Elin säger "ja, projektet innehåller en relativt stor muntligredovisning eftersom jag inte har något sådant uppskrivet på er". NAHE? Vafan har vi gjort hela 1'an i svenska då??
Aja, Erik hämtade mig klockan 12 vid skolan och åkte till Lilla Aska efter 2. Jag tyckte det var lite "roligt" att mer än hälften av alla som var där var från Oddfellow ^^ Men det var en fin begravning.
Kom hem därifrån för ett par timmar sedan. Tagit en dusch och sitter och chillar i soffan nu.
Tycker att det är lite tråkigt att Erik ska jobba imorgon :(
M E R E I

- awh !

La´mama

Tråkigt att Bella ska sluta... Och varför ska Erik arbeta en lördag?

matilda

fin blogg, ställ gärna någon rolig fråga i min !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR