Dagen i korthet (?)

Mor - ah, kommer hem någon gång, typ måndag eller tisdag, så du kan få vara med och skriva/läsa då :)
Dagen började med att Erik's "brandlarms-klocka" ringde vid 5, högt. Och då menar jag inte högt, utan ASHÖGT! Den for i golvet och Erik gick upp en stund därefter. Gustaf kom och hämtade honom halv 6 och jag somnade om.
Vid 11, eller efteråt, gick jag upp och åt frukost. Satte mig med datorn och spelade sims.
När Erik kom hem runt 2 så började vi storstäda - damma, dammsuga, plocka i ordning, sätta upp tavlor, tvätta golven och lite sådant.
När jag diskade så skrev Erik inköpslista och sedan åkte vi mot ICA Maxi för att storhandla.
Nu har jag bäddat rent och Erik blir snart klar med sina egengjorda köttbullar. Till det blir det potatis och sås.
Erik skriker åt mig att jag ska duka, så ciiiao. :)
La´mama

Oj vad ni har hunnit med mycket:) Här hemma har vi också hunnit med en del. Linnea Daniel o Maria har hjälpt mig att möblera om på hallen.Sedan for vi in med Klasse till Norrk. för att fixa digital tv till honom. På hemväg blev vi stoppade av farbror blå:( Aha sen åt vi pizza för att dränka våra sorger!! Puss o hej!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR