Vecka 49:

(haha, lät som om jag var gravid eller nått, dock hade jag gått över isåfall!)
Måndag - Hade insperationsdag hela dagen, lite segt, lite bra. Fick sluta 20 i 2, så jag var hemma vid typ 3! Dock så mår jag inte så bra just nu...

Det här händer i veckan:
onsdag så ska klassen + mentorer åka och äta på en kinarestaurang. Och på samma dag ska vi också ha en redovisning på växtkunskapen (om vi hinner) och en redovisning på engelskan.
fredagen kommer My, Amanda och Jossan hit och vi ska tralla runt på stan!

Nu ska jag typ chilla eller gå och lägga mig...


en bild på pärlan!
jossan

Vilket vrålåk! ;)

oh Tagga fredag råh! :D <3

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)

Så besök gärna min blogg:) kram

Ps. glöm inte att anmäla dig till alla roliga tävlingar med super fina priser:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR