hähää

Tja, vad har jag gjort i veckan nurå? Jo, i tisdags så kom Lennart hit och installerade diskmaskinen, resten av dagen gjorde vi inte mcket annat än att spela :D
I onsdags så gick vi också upp tidigt för att åka till Åsa och Micke, för att sedan åka upp till pappa och slänga upp Molly på Zoegas rygg för att rida en liten svänga. Det gick kanon, och förhoppningsvis fick hon mersmak! Resten av dagen så spelade vi igen :D
Igår så spelade vi ända fram tills klockan 3, då efter det någon gång så åkte vi till ikano och kollade om jag kunde hitta nått att ha på mig imorn. Kom inte hem med något klädesplagg men en mascara och en ögonbrynspenna, som jag hade lite kul med på kvällen ;)
Klockan 6 var vi hemma hos mamma och åt mat, asmums! Åkte hem vid halv 10 eller så ;D


bild från Norge!

fin bild! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR